Onlangs is de SEAT Leon Audiotour van start gegaan in alle
SEAT-showrooms in Nederland. Een unieke campagne in autoland onder het SEAT-thema Beat the Expected. Wij namen voor deze muzikale campagne de gehele showroomcommunicatie voor onze rekening. Van displays, bewegwijzering tot aan communicatie in de SEAT Leon met een lyricsboekje.
SEAT ontwikkelde onder het thema ‘BEAT THE EXPECTED’ de SEAT Leon Audiotour. In deze campagne wordt de klant uitgenodigd om een Audiotour mee te maken in de SEAT Leon in de showroom. CXN werd gevraagd om de volledige communicatie in de showroom te ontwikkelen.
Wij ontwikkelden materialen die de consument bij binnenkomst leiden naar
een centrale plek in de showroom waar de SEAT Leon klaar staat voor de Audiotour. Wanneer de consument plaats neemt in de SEAT Leon, wordt de muziek gestart van de audiotour, waar op ludieke wijze 6 speciale features van de SEAT Leon wordt belicht en bezongen.
Deze campagne wordt ondersteund met opvallende displays, vloerstickers en magneetplaten voor de bewegwijzering en stickermaterialen en wobblers in de SEAT Leon om iedereen startklaar te maken voor deze unieke auditour in autoland; met recht Beat the Expected.
Meer weten over wat we doen en hoe we samenwerken met onze klanten? Neem dan contact met ons op.
Wij houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen CXN. Schrijf je hieronder in!
Algemene voorwaarden