Orthoparc & Cosmed KLINIEK

ONLINE CAMPAGNE

Aanleiding voor deze campagne was dat de zelfstandige klinieken Orthoparc én CosMed Kliniek de hoogste scores hadden gekregen in de Elsevier Beste Kliniekentest 2021. Reden genoeg om dit van de daken te schreeuwen.

CXN ontwikkelde een digitale campagne voor beide labels, bestaande uit display advertising, native ads, mobile en social inzet op LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat en Pinterest. In deze campagne is gebruik gemaakt van HTML5 bannering, statische banners, video ads, testimonials (native) en social polls. 

video advertenties

Naast de Digitale Banners hebben wij voor Orthoparc en CosMed Kliniek ook bijpassende video’s gemaakt. Omdat het belangrijk is dat de kijker binnen 3 seconde zich aangetrokken voelt tot de video, hebben wij korte en concrete video’s gemaakt. Daarbij hebben wij een fijne en duidelijke voice-over toegepast om het verhaal goed over te laten komen.

MEER WETEN?

Meer weten over wat we doen en hoe we samenwerken met onze klanten? Neem dan contact met ons op.

Wij zijn de makers van content met impact

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wij houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen CXN. Schrijf je hieronder in!